.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسینیان:طرح وحدت ملی فتنه جدید است!

رئیس فراكسیون انقلاب اسلامی طرح وحدت ملی را طرحی انحرافی خواند و گفت كسانی كه در مقابل قانون اساسی ایستادگی كردند، حكمیت مهدوی كنی را هم نخواهند پذیرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روح‌الله حسینیان با حضور در جمع خبرنگاران پارلمانی در پاسخ به سئوالی كه به حكمیت آیت‌الله مهدوی كنی اشاره داشت، تصریح كرد: نباید ساده‌اندیشی كنیم. طرح مباحثی مبنی بر این كه این افراد به حكمیت مهدوی‌كنی پایبند هستند، ساده‌اندیشی است.

حسینیان با بیان اینكه كسانی كه در مقابل قانون اساسی ایستادگی كردند، به حكمیت مهدوی‌كنی هم پایبند نخواهند بود، در پاسخ به سئوالی كه به اظهارات مهدوی كنی درباره صلح امام حسن اشاره داشت،‌ گفت: صلح امام حسن هم به نفع امام حسن تمام نشد. اگر هم آیت‌الله مهدوی كنی چنین طرحی را مطرح كردند، من به ایشان اعتراض دارم.

وی با بیان این كه ملاك‌ها برای وحدت و تفاهم باید مشخص باشد، ادامه داد: ما با چه كسانی می‌خواهیم وحدت ملی داشته باشیم؟ با كسانی كه كشور را به آشوب كشیدند؟ چطور می‌توان با كسانی كه در مقابل نظام ایستادگی كردند وحدت كرد؟

رئیس فراكسیون انقلاب اسلامی در پاسخ به این كه ملاك‌های اعمال وحدت از نظر شما چه می‌تواند باشد؟ گفت: ملاك‌های وحدت همان‌هایی بود كه آنها در مقابلش ایستادند.

ازحسینیان پرسیده شد آیا منظورتان از عاملی كه معترضان در مقابل آن ایستادگی كردند، ولایت فقیه است؟ حسینیان بی آن كه پاسخ مشخصی به این سئوال بدهد، ادامه داد: مگر رهبری بارها تاكید نكردند كه به قانون تن دهید؟ اما آنها جز قانون گریزی چه كاری كردند؟ این نماینده حامی دولت در پاسخ به سئوالی كه به طرح هاشمی رفسنجانی برای اعمال وحدت اشاره داشت گفت: من این طرح را طرح انحرافی می‌دانم..مجرمینی كه روزی باید به جرمشان رسیدگی شود، این طرح‌ها را مطرح می‌كنند.

خبرنگار ایلنا به وی یادآور شد كه آیت‌الله مهدوی كنی و آیت‌الله مكارم شیرازی نیز درباره لزوم وحدت ملی تاكیداتی داشته‌اند. او در پاسخ گفت: هیچ كس با وحدت ملی مخالف نیست. مهم این است كه كسی مثل آقای رضایی كه یك روز طرح دولت ائتلافی را در مقابل حكومت مطرح می‌كند، امروز از كجا خط می‌گیرد كه باز دنبال وحدت ملی است.

خبرنگار ایلنا پرسید: منظورتان این است كه آقای رضایی از آقای هاشمی رفسنجانی خط می‌گیرد و او پاسخ داد: قطعا همین طور است.

وی افزود: زمانی خوارج شعار می‌دادند كه (لا حكم الا لله) حرف آنها درست بود اما چه كسانی آن را مطرح می‌كردند؟ امام علی (ع) همان زمان گفتند كه حرف آنها كلمه حقی است كه باطل آن را قصد كرده است. امروز هم كسانی وحدت ملی را مطرح می‌كنند كه وحدت كشور را به هم زدند. آنها نه تنها وحدت كشور را از نظری كه از نظر عملی به هم زدند و باعث آتش‌سوزی و خونریزی شدند. آنها باید جواب دهند كه چرا اینگونه عمل كرده‌اند.

نماینده تهران با بیان این كه این افراد مجرم هستند و باید آنها برخورد قانونی شود، محسن رضایی را بازیچه دست دیگران خواند و گفت: محسن رضایی هم ابتدا تخلف كرد و نتیجه انتخابات را نپذیرفت و بعد بار دیگر آن را نپذیرفت. او نباید با طرح مسائل خود را ضایع كند و نظام جمهوری اسلامی را زیرسئوال ببرد.
حسینیان با اعتقاد بر این كه همه باید زیر پرچم جمهوری اسلامی بیایند، ادامه داد كسانی كه از زیر این پرچم رفته‌اند باید توبه كنند و به دامن جمهوری اسلامی بازگردند نه این كه طلبكار باشند و بگویند كه بیایید با ما مذاكره كنید!

وی مدعی شد بر اساس برخی اطلاعاتش طرحی كه توسط این افراد به عنوان طرح وحدت ملی مطرح شده است یك فتنه جدید است برای گریز از تخلفاتی كه صورت داده‌اند.

نماینده تهران در پاسخ به سئوالی كه به موضوع جذب حداكثری و دفع حداقلی از منظر مقام معظم رهبری اشاره داشت، گفت: آن هیچ ربطی به این مسئله ندارد. مقام معظم رهبری، رهبر این كشور هستند و هیچ كس هم مانع از آن نیست كه افراد زیر چتر رهبری بیایند. رهبری از اصول قانون اساسی و میثاق ملی ما است. لذا هر كس كه این قانون را بپذیرد و تابع آن باشد هیچ كس مانعش نمی‌شود. بنابراین ما مسئله‌ای نداریم كه جلوی كسی گرفته شود و بخواهیم وحدت ملی شكل گیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.